loading

Gyakran ismételt kérdések


- "Miért éri meg inkább regisztrálni, mint vásárlónak lenni?"

- Ha regisztrál rendszerünkbe, akkor a vásárlások után pontokat írunk jóvá, amiket másik vásárlásnál felhasználhat, vagy később terméket is megvehet belőle!

- "Mivel jobb a mosott toll, a mások által kínált lehetőségeknél?"

- Ezt úgy tudnám jellemezni, mint a ruhát! Képzeljünk el mondjunk egy konyhában zsírral szennyeződött ruhadarabot, amit megpróbálunk gőzölős vasalóval kitisztítani! Ugye, hogy nem fog menni! Azt csak mosás által tudjuk újra széppé varázsolni! Ez hasonlóképp működik a toll esetében is! A tollat egy speciális (környezetbarát) mosószerrel mossuk ki, amit utána ugyanúgy öblögetünk, majd 130 oC-on szárítunk, így teljesen tiszta lesz! Mivel az országban csak nagyon kevesen vannak, akik mosnak, azok között is lakossággal nem foglalkozik szinte egyik sem, bátran mondhatjuk, hogy egyedülállóak vagyunk ebben az iparágban!

- "Ugyanazt a tollat kapjuk vissza, mint amit leadtunk?"

- Igen, az átvett tollakat szigorúan sorszám szerint kezeljük, amihez az Ön neve van rendelve! Erre nagyon figyelünk, mert senkinek sem érdeke összekeverni egymás tollát! Már csak azért is, mert van, akinek tarka vagy fehér, van kinek gyengébb vagy jobb a tolla! Meghagyjuk a tollakat a maga minőségében! A cégnél a mosás előtt ugyanúgy átmérik a boltokban átvett tollakat, hogy biztos egyezzenek a súlyok is!

- "Mennyi idő alatt készülnek el a termékek?"

- A rendeléseket egyeztetett időpontra szoktuk vállalni, de általában 1 hét az elkészülési idő, azonban ettől el tudunk vonatkoztatni. Tavaszi időszakban, ha sürgős, akkor tudjuk korábban vállalni, azonban őszi-téli időszakban nem nagyon tudjuk rövidíteni az időt, mert ilyenkor lényegesen több rendelésünk van! Előfordul, hogy ilyenkor a rendeléseket is 2 hétre tudjuk vállalni!

- "Van lehetőség, javításra, pótlásra?"

- Igen, természetesen tudjuk akár javítani a toll állagát, hogy jobb legyen a töltőereje, de akár hasonló vagy ugyanolyan minőségű tollal is tudunk pótlást adni! Általában az általunk használt 30%, illetve az 50% pehelytartalú tollakat szoktuk ajánlani, mert ezek mindig rendelkezésre állnak és minőségben rendkívül jók! A toll javítását abban az esetben szoktuk vállalni, ha valakinek még alkalmas újramosásra a tolla, azonban töredezettebb a toll...

- "Házhoz kimegyünk-e?"

- Nem, sajnos nincs lehetőségünk rá!


- "Milyen időközönként érdemes tisztíttatni a tollpárnát, paplant?

- Ez egy nagyon jó kérdés! Sokban függ az egyéntől. Vannak, akik izzadékonyabbak, akiknek zsírosabb a hajuk, bőrük, nekik nyilván való, hogy sokkal korábban kerül sor egy felújításra, mivel hamarabb tapad össze a toll a párnában! Ugyanakkor függ, hogy például használunk-e váltás takarót téli-nyári időszakok között! De azt kell mondanom, hogy a párnák általában 2 évente szorulnak újításra, míg a paplanok 5-8 évente, használattól függően!

- "Ha megrendelek egy terméket, mennyi időt vesz igénybe a szállítás!"

- Amennyiben a termék készleten van, akár 1-2 napon belül postázni tudjuk, de vannak esetek, hogy egyik üzletből a másikba kell előbb eljuttatni a rendeléseket, hogy összeállítsuk, ebben az esetben akár 6-7 nap is lehet a postázás! 

A másik eset, amikor esetleg a rendelt paplanod, párnád, nincs készleten, azt néhány napon belül legyártjuk! Erről e-mailben értesítünk, hogy kb. mikorra várható a szállítás ideje!



Message Us